Topische oplossing met trombine

Wat is dit medicijn?

THROMBIN stopt met bloeden tijdens de operatie.

Hoe moet ik dit medicijn gebruiken?

Dit geneesmiddel wordt toegediend door een gezondheidsdeskundige in een ziekenhuis of in een klinische omgeving. Praat met uw kinderarts om meer te weten te komen over het gebruik van dit medicijn bij kinderen. Het kan speciale aandacht vereisen.

Welke bijwerkingen kan ik hebben bij het gebruik van dit medicijn?

Bijwerkingen die u zo snel mogelijk aan uw arts of zorgverlener moet vertellen:
  • allergische reacties zoals uitslag, jeuk of netelroos, zwelling van het gezicht, lippen of tong
  • ademhalingsproblemen
  • hoge koorts of continu gedurende meer dan 24 uur.
Bijwerkingen die in het algemeen geen medische aandacht vereisen (u moet uw arts of uw gezondheidswerker op de hoogte brengen als deze aanhoudt of hinderlijk is):
  • lichte koorts

Wat kan interageren met dit medicijn?

Er worden geen interacties verwacht.

Wat gebeurt er als ik een dosis mis?

Dit is in dit geval niet van toepassing.

Waar moet ik mijn medicijnen bewaren?

Dit geneesmiddel wordt in ziekenhuizen of klinieken toegediend en u hoeft het niet thuis te houden.

Wat moet ik mijn zorgverlener vertellen voordat hij dit medicijn neemt?

U moet weten of u een van de volgende problemen of situaties heeft:
  • een allergische of ongewone reactie op producten van vlees van oorsprong, op andere medicijnen, voedingsmiddelen, kleurstoffen of conserveringsmiddelen
  • Als u zwanger bent of zwanger wilt worden
  • als u een baby borstvoeding geeft

Waar moet ik op letten bij het gebruik van dit medicijn?

Uw gezondheidstoestand zal zorgvuldig worden gecontroleerd tijdens het ontvangen van dit medicijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Chloorfeniramine drank of siroop

Sfincter disfunctie van Oddi

chloorfeniramine; Fenylefrine orale capsule of tablet, verlengde afgifte