Sorbitol oromucosale oplossing voor speekselvervanging

Wat is dit medicijn?

SORBITOL verlicht tijdelijk de droge mond.

Hoe moet ik dit medicijn gebruiken?

Neem dit medicijn via de mond. Volg de instructies op het etiket van de verpakking. Neem uw medicatie niet vaker dan aangegeven. Praat met uw kinderarts om meer te weten te komen over het gebruik van dit medicijn bij kinderen.

Welke bijwerkingen kan ik hebben bij het gebruik van dit medicijn?

Bijwerkingen die u zo snel mogelijk aan uw arts of zorgverlener moet vertellen: allergische reacties, zoals uitslag, jeuk of netelroos en zwelling van het gezicht, de lippen of de tong Bijwerkingen die meestal geen medische zorg vereisen (informeer uw arts of zorgverlener als deze aanhoudt of hinderlijk is): diarree misselijkheid, braken maagpijn

Wat kan interageren met dit medicijn?

Er worden geen interacties verwacht.

Wat gebeurt er als ik een dosis mis?

Dit is in dit geval niet van toepassing.

Waar moet ik mijn medicijnen bewaren?

Houd het buiten het bereik van kinderen. Bewaren bij kamertemperatuur tussen 15 en 30 graden C (59 en 86 graden F). Gooi ongebruikte medicijnen weg na de vervaldatum.

Wat moet ik mijn zorgverlener vertellen voordat hij dit medicijn neemt?

U moet weten of u een van de volgende problemen of situaties heeft: maag- of darmproblemen een ongebruikelijke of allergische reactie op sorbitol, fructose, andere medicijnen, voedingsmiddelen, kleurstoffen of conserveringsmiddelen als u zwanger bent of probeert zwanger te worden als u een baby borstvoeding geeft

Waar moet ik op letten bij het gebruik van dit medicijn?

Vertel het uw arts of zorgverlener als uw symptomen niet beter beginnen te worden of als ze erger worden.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Chloorfeniramine drank of siroop

Sfincter disfunctie van Oddi

chloorfeniramine; Fenylefrine orale capsule of tablet, verlengde afgifte